A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia Audiolivro Por Elissavet Mamali, Monique Diderich capa

A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

De: Elissavet Mamali, Monique Diderich
Narrado por: Macat.com
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

German-born thinker Theodore Levitt's groundbreaking 1960 article Marketing Myopia established him as a world-famous business figure and led to him being dubbed "the father of modern marketing." At the time he published the piece, marketing did not even exist as a separate business discipline.

Recognizing that companies went bust when the market for their products dried up, Levitt set to finding out why. He wrote Marketing Myopia as a manifesto, aiming to upend the conventional company wisdom that viewed its product as paramount. Levitt found this thinking shortsighted. He saw the customer as central to the success of any business and urged companies in every industry to look at their products from the customers' point of view.

Levitt's straightforward writing style and real-world case studies quickly captured the attention of business people, while the academic community finally began to see "marketing" as a discipline worthy of study. His groundbreaking article became part of the core curriculum at business schools.

©2016 Macat Inc (P)2016 Macat Inc
Educação e Aprendizagem

O que os ouvintes dizem sobre A Macat Analysis of Theodore Levitt's Marketing Myopia

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.