AI for Marketing and Product Innovation Audiolivro Por A.K. Pradeep, Andrew Appel, Stan Sthanunathan capa

AI for Marketing and Product Innovation

Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

AI for Marketing and Product Innovation

De: A.K. Pradeep, Andrew Appel, Stan Sthanunathan
Narrado por: Graham Rowat
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 44,99

Compre agora por R$ 44,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Get on board the next massive marketing revolution.

AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) - twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell.

The future is here, and we are in the thick of it; AI and ML are already in our lives every day, whether we know it or not. The technology continues to evolve and grow, but the capabilities that make these tools world-changing for marketers are already here - whether we use them or not. This book helps you lean into the curve and take advantage of AI's unparalleled and rapidly expanding power. More than a simple primer on the technology, this book goes beyond the "what" to reveal the "how":

  • How do we use AI and ML in ways that speak to the human spirit?
  • How to we translate cold technological innovation into creative tools that forge deep human connections?

Written by a team of experts at the intersection of neuroscience, technology, and marketing, this book reveals the ins and outs of these groundbreaking technological tools.

©2018 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Gildan Media
Ciência da Computação Gestão e Liderança Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre AI for Marketing and Product Innovation

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.