Advertising in America Audiolivro Por Roy H. Williams capa

Advertising in America

What Works, What Doesn't, and Why

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Advertising in America

De: Roy H. Williams
Narrado por: Roy H. Williams
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 62,99

Compre agora por R$ 62,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Using 52-week radio schedules, the Wizard has been turning advertisers into millionaires with amazing results. In this series, the Wizard shares with you exactly how it's done.

In these presentations, you will hear the Wizard as he speaks to business owners, and private sessions in which he speaks directly to your staff. The Wizard says things that can only be said behind closed doors. Deep training. Things you've never heard about copy writing, scheduling, and comparative media analysis. He also explains how, why, and when to have those hard conversations with clients.

Chosen by editor Eric Rhoads to be a permanent, featured columnist in Radio Ink, the Wizard brings a truly unique perspective to radio. Though his firm currently has 52-week schedules airing on more than 550 radio stations, his company does not specialize in radio. So why do they use newspaper only for classified ads and why do they buy TV schedules on less than 40 stations in America?

Because radio advertising usually represents the highest and best use of his clients' ad dollars, that's why!

©2001 Wizard Academy Press & Roy H. Williams (P)2001 Wizard Academy Press & Roy H. Williams
Marketing e Vendas Sucesso na Carreira

O que os ouvintes dizem sobre Advertising in America

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.