Brainfluence
100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Falha ao colocar no Carrinho.
Falha ao adicionar à Lista de Desejos.
Falha ao remover da Lista de Desejos
Falha ao adicionar à Biblioteca
Falha ao seguir podcast
Falha ao parar de seguir podcast
Experimente por R$ 0,00
R$ 19,90 /mês
Compre agora por R$ 51,99
Nenhum método de pagamento padrão foi selecionado.
Pedimos desculpas. Não podemos vender este produto com o método de pagamento selecionado
-
Narrado por:
-
Mark Ashby
-
De:
-
Roger Dooley
Sobre este áudio
Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers.
Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior technology and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions.
With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups.
- Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers
- Find ideas for small businesses and non-profits
Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales. Brainfluence delivers the latest insights and research, and will give you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2012 Roger Dooley (P)2012 Audible, Inc.O que os ouvintes dizem sobre Brainfluence
Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.
-
Geral
-
Execução
-
História
- Cliente Kindle
- 01/12/2024
valeu cada segundo
Foi uma leitura divertida e cheia de dados que eu desconhecia até então. Além de aprender coisas interessantes, consegui treinar meu inglês.
Indico muito a leitura pra quem curte curiosidades sobre marketing
Ocorreu um erro. Tente novamente em alguns minutos.
Obrigado. Seu voto nesta revisão foi computado.
Você denunciou esta avaliação