Amostra
  • Branded

  • Sharing Jesus with a Consumer Culture
  • De: Tim Sinclair
  • Narrado por: Tim Sinclair
  • Duração: 3 horas e 11 minutos

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Branded

De: Tim Sinclair
Narrado por: Tim Sinclair
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 23,99

Compre agora por R$ 23,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

The church spends $1.5 million for every one new follower of Jesus. Apple sells 26 iPads every minute. What is it that makes Apple so exciting and Jesus so boring? What is it that compels someone to bring their iPod everywhere and their Bible nowhere? In a word: marketing. Jesus is a life-changing product with lousy salespeople - people who are intimidated and embarrassed by the word "evangelism" and who show more enthusiasm for their gadgets than their God. What would life look like if we could market our faith like Nike and Apple market their products - sharing relationally, from person to person?

Using examples from these and other successful companies, author Tim Sinclair challenges Christians to throw out their casual attitudes toward faith and sign on for a marketing campaign for the Savior.

Written with the wit and wisdom of an experienced marketer, Branded peels away the feelings of fear and explains how to share faith in ways that are honest, authentic, and, most importantly, effective.

©2011 Tim Sinclair (P)2011 Tim Sinclair

O que os ouvintes dizem sobre Branded

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.