Branding for Dummies, 2nd Edition Audiolivro Por Bill Chiaravalle, Barbara Findlay Schenck capa

Branding for Dummies, 2nd Edition

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Branding for Dummies, 2nd Edition

De: Bill Chiaravalle, Barbara Findlay Schenck
Narrado por: James Fouhey
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 53,99

Compre agora por R$ 53,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Discover how brands are created, managed, differentiated, leveraged, and licensed

Whether your business is large or small, global or local, this new edition of Branding for Dummies gives you the nuts and bolts to create, improve, and maintain a successful brand. It'll help you define your company's mission, the benefits and features of your products or services, what your customers and prospects already think of your brand, what qualities you want them to associate with your company, and so much more.

Packed with plain-English advice and step-by-step instructions, Branding for Dummies covers assembling a top-notch branding team, positioning your brand, handling advertising and promotions, avoiding blunders, and keeping your brand viable, visible, and healthy. Whether you're looking to develop a logo and tagline, manage and protect your brand, launch a brand marketing plan, fix a broken brand, make customers loyal brand champions - or anything in between - Branding for Dummies makes it fast and easy.

©2015 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Tantor
Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Branding for Dummies, 2nd Edition

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.