Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms Audiolivro Por Tom Brunzell PhD, Jacolyn Norrish PhD capa

Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms

Teacher Strategies for Nurturing Students' Healing, Growth, and Learning

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms

De: Tom Brunzell PhD, Jacolyn Norrish PhD
Narrado por: Nikki Thomas
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 113,99

Compre agora por R$ 113,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

With accessible strategies grounded in trauma-informed education and positive psychology, this audiobook equips teachers to support all students, particularly the most vulnerable. It will help them to build their resilience, increase their motivation and engagement, and fulfil their full learning potential within the classroom.

Trauma-informed, strengths-based classrooms are built upon three core aims: to support children to build their self-regulatory capacities, to build a sense of relatedness and belonging at school, and to integrate wellbeing principles that nurture growth and identify strengths. Taking conventional approaches to trauma one step further, teachers may create a classroom environment which helps students to meet their own needs in a healthy way and progress academically.

Based on the successful Berry Street education strategies pioneered by the authors, this audiobook also includes comprehensive case studies, learning points and opportunities for self-reflection, fully supporting teachers to implement these strategies within the classroom.

©2022 Tom Brunzell and Jacolyn Norrish (P)2019 Folio Literary Management
Educação e Aprendizagem

O que os ouvintes dizem sobre Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.