Amostra
  • Customer Centricity

  • Focus on the Right Customers for Strategic Advantage
  • De: Peter Fader
  • Narrado por: Patrick Lawlor
  • Duração: 2 horas e 36 minutos

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Customer Centricity

De: Peter Fader
Narrado por: Patrick Lawlor
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 35,99

Compre agora por R$ 35,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Not all customers are created equal. Despite what the tired old adage says, the customer is not always right. Not all customers deserve your best efforts: In the world of customer centricity, there are good customers…and then there is pretty much everybody else. Upending some of our most fundamental beliefs, renowned behavioral data expert Peter Fader, Co-Director of The Wharton Customer Analytics Initiative, helps businesses radically rethink how they relate to customers. He provides insights to help you revamp your performance metrics, product development, customer relationship management, and organization in order to make sure you focus directly on the needs of your most valuable customers and increase profits for the long term.

Gildan Media is proud to bring you another Wharton Digital Press Audiobook. These notable audiobooks contain the essential tools that can be applied to every facet of your career.

©2012 Peter Fader (P)2013 Gildan Media LLC

O que os ouvintes dizem sobre Customer Centricity

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.