Amostra
  • Death of a Marketer

  • Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
  • De: Andrea Fryrear
  • Narrado por: Madeline Mrozek
  • Duração: 5 horas e 30 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Death of a Marketer

De: Andrea Fryrear
Narrado por: Madeline Mrozek
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Nimble. Adaptable. Flexible. Responsive. Agile.

Marketing is in critical condition. Hurled into the 21st century amid a storm of digital disruption, it has since focused on solely surviving in a hostile climate. But mere survival is no longer a mark of fitness. Audiences demand excellence, and marketing excellence requires agility.

Using a detailed historical lens, Death of a Marketer charts a course toward marketing's Agile future.

Dive in to discover:

  • Marketing's cyclical history, from flowery persuasion to the no-nonsense hard sell and back again.
  • A detailed walk-through of four Agile methodologies that can help marketers thrive in their uncertain environments.
  • Compelling reasons that enterprise organizations and one-person teams alike should be racing to adopt an Agile marketing approach.

Founded on in-depth research and real-world examples alike, Death of a Marketer is a must-listen for all modern marketing professionals.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2017 Andrea Fryrear (P)2018 Andrea Fryrear

Resumo da Crítica

"...you need to open this book and start dog-earing every other page." (Robert Rose, chief strategy advisor, Content Marketing Institute)

O que os ouvintes dizem sobre Death of a Marketer

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.