Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Fostering Resilient Learners

De: Kristin Souers, Pete Hall
Narrado por: Ann Richardson
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 44,99

Compre agora por R$ 44,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

In this galvanizing audiobook for all educators, Kristin Souers and Pete Hall explore an urgent and growing issue - childhood trauma - and its profound effect on learning and teaching.

Grounded in research and the authors' experience working with trauma-affected students and their teachers, Fostering Resilient Learners will help you cultivate a trauma-sensitive learning environment for students across all content areas, grade levels, and educational settings. The authors - a mental health therapist and a veteran principal - provide proven, reliable strategies to help you:

  • Understand what trauma is and how it hinders the learning, motivation, and success of all students in the classroom.
  • Build strong relationships and create a safe space to enable students to learn at high levels.
  • Adopt a strengths-based approach that leads you to recalibrate how you view destructive student behaviors and to perceive what students need to break negative cycles.
  • Head off frustration and burnout with essential self-care techniques that will help you and your students flourish.
©2016 ASCD (P)2019 Tantor

O que os ouvintes dizem sobre Fostering Resilient Learners

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.