Full Frontal PR Audiolivro Por Richard Laermer capa

Full Frontal PR

Building Buzz About Your Business, Your Product, Or You

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Full Frontal PR

De: Richard Laermer
Narrado por: Richard Laermer
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

TV host and PR know-it-all Richard Laermer literally wrote the book on public relations. In 2004, the PR vet and CEO of award-winning RLM PR created the ultimate guide for snaring publicity. Now Full Frontal PR is back in a big and exciting way, as audio book read by Laermer that includes new tips and a brand-new series of Web inclusions.

Full Frontal PR (from the author of Punk Marketing and Trend Spotting) teaches a media approach that cultivates your brand using tactics like embargoes, leaks, source filing and exclusives. Al Ries, coauthor of The Fall of Advertising and the Rise of PR, called Full Frontal PR "the best-written, most interesting, most up-to-date manual on the PR field-with lots of useful information for both the amateur and the pro." If you're looking to raise your profile and reach all possible customers, this acclaimed book will make you-and your company-break through the noise and into the center of attention. 'Cause after all, PR is not an art; it's science!

©2004 Richard Laermer (P)2009 Audible, Inc.
Dinheiro e Finanças Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Full Frontal PR

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.