Getting to Aha! Audiolivro Por Darshan Mehta capa

Getting to Aha!

Why Today’s Insights Are Tomorrow’s Facts

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Getting to Aha!

De: Darshan Mehta
Narrado por: Joel Daffurn
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

The amount of information and analytics provided by today’s digital and social media is overwhelming. To make sense of it all, companies must gain insights: knowledge of what consumers think and feel and what motivates them.

In Getting to Aha!, Darshan Mehta explores the nature of insights: what they are, how to uncover them, and how to use them to drive innovation and audience engagement. He surveys the trends driving modern consumers’ behaviors and discusses how technology is shaping the way buyers interact with brands and directly impact their performance. He also shares the steps brands can take to access and leverage the knowledge gained from external and internal audiences alike.

Whether you’re a CMO, a brand manager, or an entrepreneur, this book contains theoretical wisdom and practical tips that are ready to be put to use today in order to give your business the competitive edge it needs.

©2021 Darshan Mehta (P)2021 Darshan Mehta
Gestão e Liderança

O que os ouvintes dizem sobre Getting to Aha!

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.