Amostra
  • Got Social Mediology?

  • Using Psychology to Master Social Media for Your Business Without Spending a Dime
  • De: Jay Izso
  • Narrado por: Jay Izso
  • Duração: 8 horas e 30 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Got Social Mediology?

De: Jay Izso
Narrado por: Jay Izso
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Posts, pokes, pins, pluses, and tweets. Oh my!

If you are like most businesspeople, you may be feeling overwhelmed by the technology, language, and culture of social media. What should you be saying on these platforms? How often should you be interacting? And do you really need to be on every social media platform out there?

With a witty style and no-nonsense attitude, Got Social Methodology? dispels the myths, gives the real scoop, and provides businesspeople everywhere with all they need to customize social media marketing plans that are right for them.

The book's approach is simple but revolutionary: By understanding the psychology of the social media user and focusing on creating authentic relationships rather than engaging in paid-for advertising, you will be able to grow your business on social media far faster than ever before and without emptying your marketing budget in the process. That is good news for business owners everywhere.

Get ready to discover how social media for business can be free, effective, and, yes, even fun!

©2014, 2016 Jay Izso (P)2016 Jay Izso

O que os ouvintes dizem sobre Got Social Mediology?

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.