Guerrilla Marketing Goes Green Audiolivro Por Jay Levinson, Shel Horowitz capa

Guerrilla Marketing Goes Green

Winning Strategies to Improve Your Profits and Your Planet

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Guerrilla Marketing Goes Green

De: Jay Levinson, Shel Horowitz
Narrado por: Erik Synnestvedt
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 53,99

Compre agora por R$ 53,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

These two masters of marketing want to pass their most powerful success strategies on to you! Learn to:

  • Slash marketing costs and boost profits by making your business as green and ethical as possible
  • Easily turn your customers, suppliers, and even competitors into your unofficial sales force
  • Understand how to turn business acquaintances into powerful joint-venture partners
  • Cut your advertising budget and build revenues using social media, traditional media, and the power of your own brain - even get paid to do your marketing
  • Harness the Magic Triangle and the Abundance Principle to skyrocket to success

Find all this and much more in Guerrilla Marketing Goes Green - your road map to thrive and prosper as a green, ethical business in tough times and good times.

©2010 Jay Conrad Levinson, Shel Horowitz (P)2010 Gildan Media Corp
Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Marketing e Vendas

Resumo da Crítica

"A playbook for companies that want to succeed in a world where integrity and transparency trump slick slogans. This is a gem that should be required listening—not just for so-called green marketers, but for any marketer who wants to succeed in today's economy, and tomorrow's." (Joel Makower, Executive Editor, GreenBiz.com, and author, Strategies for the Green Economy)

O que os ouvintes dizem sobre Guerrilla Marketing Goes Green

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.