HBR's 10 Must Reads for New Managers Audiolivro Por Harvard Business Review, Linda A. Hill, Herminia Ibarra, Robert B. Cialdini, Daniel Goleman capa

HBR's 10 Must Reads for New Managers

HBR's 10 Must Reads Series

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

HBR's 10 Must Reads for New Managers

De: Harvard Business Review, Linda A. Hill, Herminia Ibarra, Robert B. Cialdini, Daniel Goleman
Narrado por: Tom Parks
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 44,99

Compre agora por R$ 44,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

If you read (or listen to) nothing else on becoming a new manager, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you transition from being an outstanding individual contributor to becoming a great manager of others.

This book will inspire you to develop your emotional intelligence; influence your colleagues through the science of persuasion; assess your team and enhance its performance; network effectively to achieve business goals and for personal advancement; navigate relationships with employees, bosses, and peers; get support from above; view the big picture in your decision making; and balance your team's work and personal life in a high-intensity workplace.

This collection of articles includes "Becoming the Boss," by Linda A. Hill; "Leading the Team You Inherit," by Michael D. Watkins; "Saving Your Rookie Managers from Themselves," by Carol A. Walker; "Managing the High-Intensity Workplace," by Erin Reid and Lakshmi Ramarajan; "Harnessing the Science of Persuasion," by Robert B. Cialdini; "What Makes a Leader?" by Daniel Goleman; "The Authenticity Paradox," by Herminia Ibarra; "Managing Your Boss," by John J. Gabarro and John P. Kotter; "How Leaders Create and Use Networks," by Herminia Ibarra and Mark Lee Hunter; and more.

©2017 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2024 Ascent Audio
Gestão e Liderança

O que os ouvintes dizem sobre HBR's 10 Must Reads for New Managers

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.
Geral
  • 4 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    0
  • 4 estrelas
    1
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
Execução
  • 4 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    0
  • 4 estrelas
    1
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
História
  • 4 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    0
  • 4 estrelas
    1
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.