Amostra
  • Herd

  • How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
  • De: Mark Earls
  • Narrado por: Dennis Holland
  • Duração: 12 horas e 50 minutos

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Herd

De: Mark Earls
Narrado por: Dennis Holland
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 64,99

Compre agora por R$ 64,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Since the Enlightenment, there has been a very simple but widely held assumption that we are a species of thinking individuals and that human behavior is best understood by examining the psychology of individuals. It appears, however, that this insight is plain wrong. The evidence from a number of leading behavioral and neuroscientists suggests that our species is designed as a herd or group animal.

Mark Earls applies this evidence to the traditional mechanisms of marketing and consumer behavior, with a result that necessitates a complete rethinking about these subjects.

To open the mind of the business listener, Herd provides a host of unusual examples and anecdotes, from Peter Kay to Desmond Tutu, Apple to UK sexual health programmes, George Bush to Castle Lager, from autism to depression to the real explanation for the placebo effect in pharmaceutical testing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2009 Mark Earls (P)2010 Audible, Inc.

O que os ouvintes dizem sobre Herd

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.