Amostra
  • Hijacked

  • How Neoliberalism Turned the Work Ethic Against Workers and How Workers Can Take It Back
  • De: Elizabeth Anderson
  • Narrado por: Carolyn Jania
  • Duração: 16 horas e 6 minutos

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Hijacked

De: Elizabeth Anderson
Narrado por: Carolyn Jania
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 53,99

Compre agora por R$ 53,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

What is the work ethic? Does it justify policies that promote the wealth and power of the One Percent at workers' expense? Or does it advance policies that promote workers' dignity and standing?

Hijacked explores how the history of political economy has been a contest between these two ideas about whom the work ethic is supposed to serve. Today's neoliberal ideology deploys the work ethic on behalf of the One Percent. However, workers and their advocates have long used the work ethic on behalf of ordinary people. By exposing the ideological roots of contemporary neoliberalism as a perversion of the seventeenth-century Protestant work ethic, Elizabeth Anderson shows how we can reclaim the original goals of the work ethic and uplift ourselves again.

Hijacked persuasively and powerfully demonstrates how ideas inspired by the work ethic informed debates among leading political economists of the past, and how these ideas can help us today.

©2023 Elizabeth Anderson (P)2024 Tantor

O que os ouvintes dizem sobre Hijacked

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.