Amostra
  • How to Be a Fierce Competitor

  • What Winning Companies and Great Managers Do in Tough Times
  • De: Jeffrey J. Fox
  • Narrado por: Jeffrey J. Fox
  • Duração: 2 horas e 57 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

How to Be a Fierce Competitor

De: Jeffrey J. Fox
Narrado por: Jeffrey J. Fox
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 35,99

Compre agora por R$ 35,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Economic downturns separate winning companies from the struggling. And as best-selling author Jeffrey J. Fox shows, tough times also give solid companies, strong managers, and potential rainmakers the opportunity to seize market share.

How to Be a Fierce Competitor is the definitive “how-to” guide for understanding how to spot opportunity and then capitalize on it. This practical resource for business leaders and managers shows exactly how the savvy few who rise to the top stay focused and alert; gain new market share; hire good, recently fired talent; increase investments into customer service; speed innovation; train all customer-facing people; make acquisitions; get rid of underperformers; build brand names; pay for measurable performance; and lots more.

In 60 to-the-point, dynamic chapters, Fox offers a wealth of actionable items that can be used to weather any economic climate. As engaging as it is accessible, How to Be a Fierce Competitor reveals why bad times are good times, the difference between leaders and managers, how to stay off magazine covers, and why you are never on vacation.

With How to Be a Fierce Competitor, potential rainmakers, CEOs, marketing superstars, and great bosses can keep their competitive edge razor-sharp.

©2010 Jeffrey J. Fox (P)2010 Brilliance Audio, Inc.

O que os ouvintes dizem sobre How to Be a Fierce Competitor

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.