How to Win Friends and Influence People (Telugu Edition) Audiolivro Por Dale Carnegie capa

How to Win Friends and Influence People (Telugu Edition)

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

How to Win Friends and Influence People (Telugu Edition)

De: Dale Carnegie
Narrado por: Vishveshvar Rao
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 42,99

Compre agora por R$ 42,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

“You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years by trying to get other people interested in you.”

From the fundamental techniques in handling people to the various ways to make them like you, this book offers insights on how to win people to your way of thinking; how to increase your ability to get things done; the ways to be a leader and change people without arousing resentment; and how to make friends quickly. A timeless best seller, Dale Carnegie’s How to Win Friends and Influence People has been an inspiration for many of those who are now famous and successful. With principles that stand as relevant in modern times as ever before, it continues to help people on their way to success.

Please note: This audiobook is in Telegu.

©2023 Prakash Books India Pvt. Ltd (P)2023 Audible, Inc.
Desenvolvimento Pessoal

O que os ouvintes dizem sobre How to Win Friends and Influence People (Telugu Edition)

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.