Inspired Audiolivro Por Marty Cagan capa

Inspired

How to Create Tech Products Customers Love, Second Edition

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Inspired

De: Marty Cagan
Narrado por: Marty Cagan
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

How do today's most successful tech companies - Amazon, Google, Facebook, Netflix, Tesla - design, develop, and deploy the products that have earned the love of literally billions of people around the world? Perhaps surprisingly, they do it very differently from the vast majority of tech companies. In Inspired, technology product management thought leader Marty Cagan provides listeners with a master class in how to structure and staff a vibrant and successful product organization and how to discover and deliver technology products that your customers will love - and that will work for your business.

With sections on assembling the right people and skillsets, discovering the right product, embracing an effective yet lightweight process, and creating a strong product culture, listeners can take the information they learn and immediately leverage it within their own organizations - dramatically improving their own product efforts. Whether you're an early stage start-up working to get to product/market fit or a growth-stage company working to scale your product organization or a large, long-established company trying to regain your ability to consistently deliver new value for your customers, Inspired will take you and your product organization to a new level of customer engagement, consistent innovation, and business success.

Filled with the author's own personal stories - and profiles of some of today's most successful product managers and technology-powered product companies, including Adobe, Apple, BBC, Google, Microsoft, and Netflix - Inspired will show you how to turn up the dial of your own product efforts, creating technology products your customers love.

The first edition of Inspired, published 10 years ago, established itself as the primary reference for technology product managers and can be found on the shelves of nearly every successful technology product company worldwide. This thoroughly updated second edition shares the same objective of being the most valuable resource for technology product managers, yet it is completely new - sharing the latest practices and techniques of today's most successful tech product companies and the men and women behind every great product.

©2018 Wiley (P)2018 Audible, Inc.
Ciências e Engenharia Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Gestão e Liderança Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Inspired

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.
Geral
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    1
  • 4 estrelas
    0
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
Execução
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    1
  • 4 estrelas
    0
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
História
  • 4 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    0
  • 4 estrelas
    1
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.

Classificar por:
Filtre por:
  • Geral
    5 out of 5 stars
  • Execução
    5 out of 5 stars
  • História
    4 out of 5 stars

Indispensável para quem está envolvido no processo de criação de produtos

O livro deixa muito clara a diferença entre times de produtos ruins e bons dando exemplos de técnicas e processos que tornam um time bom ou ruim

Ocorreu um erro. Tente novamente em alguns minutos.

Obrigado. Seu voto nesta revisão foi computado.

Você denunciou esta avaliação