Management Lessons from Mayo Clinic Audiolivro Por Leonard L. Berry, Kent D. Seltman capa

Management Lessons from Mayo Clinic

Inside One of the World's Most Admired Service Organizations

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Management Lessons from Mayo Clinic

De: Leonard L. Berry, Kent D. Seltman
Narrado por: Gary Regal
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 53,99

Compre agora por R$ 53,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

The leader's guide to building a service powerhouse using the approach that made Mayo Clinic the number one health-care system in America.

Mayo Clinic is among the best service organizations in the world. It fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. This classic business guide offers a rare, up-close look at the best practices that drive Mayo Clinic's success. By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary institution, authors Leonard Berry and Kent Seltman:

  • Demonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect it
  • Extrapolate instructive business lessons that apply outside health care
  • Illustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamwork
  • Present a proven prescription for creating sustainable service excellence

Learn how to apply the Clinic's winning methods to your own organization: business concepts that produce stellar results, effective organizational efficiency, and world-class interpersonal service.

©2017 Leonard L. Berry and Kent D. Seltman (P)2017 McGraw Hill-Ascent Audio
Gestão e Liderança Indústria da Medicina e Cuidados da Saúde Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Management Lessons from Mayo Clinic

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.