Marketing: A Love Story Audiolivro Por Bernadette Jiwa capa

Marketing: A Love Story

How to Matter to Your Customers

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Marketing: A Love Story

De: Bernadette Jiwa
Narrado por: Bernadette Jiwa
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 26,99

Compre agora por R$ 26,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

One of the biggest challenges we face as entrepreneurs and innovators is understanding how to make our ideas resonate. We tend to have no shortage of ideas, but we struggle to tell the story of how they are going to be useful in the world and why they will matter to people. Marketing is the way we communicate how our ideas translate to value for people in a marketplace.

Marketing has become a necessary evil for every business, but what if we adopted a different view of it? What if marketing was less about promotion or coercion and more about reaching out to people and helping them to solve problems? What if marketing was how we found more ways to do better work and to matter to our customers? What if marketing was where we began our journey toward understanding what people need and want? What if it was our vantage point for seeing the world through the eyes of our customers? How different would marketing be then?

©2014 Bernadette Jiwa (P)2016 Gildan Media LLC
Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Marketing: A Love Story

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.