Maximum Influence: 2nd Edition Audiolivro Por Kurt W Mortensen capa

Maximum Influence: 2nd Edition

The 12 Universal Laws of Power Persuasion

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Maximum Influence: 2nd Edition

De: Kurt W Mortensen
Narrado por: Tim Andres Pabon
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 62,99

Compre agora por R$ 62,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Salespeople, consultants, managers, executives, entrepreneurs... Influence is a crucial tool for absolutely anyone seeking success and prosperity. But how can everyday people actually become more influential? Maximum Influence unlocks the secrets of the master influencers. Now in an all-new edition, the audiobook combines scientific research with real-world studies, presenting the most authoritative and effective arsenal of persuasion techniques ever.

Author and renowned expert Kurt Mortensen reveals the 12 Laws of Persuasion, explaining why each law works, how to use it, and what to avoid. You will learn about the law of dissonance, the law of contrast, the law of expectation - and nine other proven principles that consciously and unconsciously propel people to act. You will also discover how to:

  • Read anyone instantly
  • Get people to trust you instinctively
  • Change minds easily
  • And convince anyone to give you almost anything

With new case studies and cutting-edge influencing techniques, this is the ultimate guide to the art and science of getting exactly what you want - when you want.

©2013 Kurt W. Mortensen (P)2013 Gildan Media LLC
Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Gestão e Liderança Sucesso na Carreira

O que os ouvintes dizem sobre Maximum Influence: 2nd Edition

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.