Promotional and Public Relations Audiolivro Por Daniel Hayes capa

Promotional and Public Relations

Creative Advertising and Marketing Tactics

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Promotional and Public Relations

De: Daniel Hayes
Narrado por: Tanvir Karim
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

According to the author of this book, we are currently living through the rise of a phenomenon known as "commercial democracy," in which public relations, promotional culture, and the media play a new and vital role. By providing the public with the promise of representation, voice, and agency, commercial democracy results in the formation of new types of social contracts.

Through the use of empirical evidence, this book investigates the public relations (PR) that are generated by corporations as well as the communications that are made by charitable organizations in a culture that is highly mediatized. A fresh examination of the ever-changing significance of brand and reputation is presented in this article. This article examines the rise of commercial discourse, the relationship between public relations and post-truth politics, and the In this book, you will find a variety of initiatives that are designed to either maintain or improve the image of a business.

©2024 Daniel Hayes (P)2024 Daniel Hayes
Ciências Sociais

O que os ouvintes dizem sobre Promotional and Public Relations

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.