Relevance Audiolivro Por Andrea Coville, Paul B. Brown capa

Relevance

The Power to Change Minds and Behavior and Stay Ahead of the Competition

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Relevance

De: Andrea Coville, Paul B. Brown
Narrado por: Karen Saltus
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 44,99

Compre agora por R$ 44,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Today, when companies and customers are faced with an infinite number of messages, the word relevance has taken on a new meaning and dimension. We know that relevance matters, but what does that mean exactly? Andy Coville guides leaders and executives toward the realization that if they can focus on a single, guiding principle - a magnetic one - that permeates their brand or company, customers will not only engage but change thinking and behavior in turn. Relevance takes us through the dimensions of relevance - both qualitative and quantitative - in order to find the starting point on the Relevance Scale: where we are and where to go from here. The book walks the listener through the elements of staying relevant as well as the circumstances that contribute to establishing a relevance platform. The author offers many examples as well as explaining messaging strategies.Whether you are working with a consumer product, a nonprofit, or a B2B company, Andy Coville believes you, your brand, or your company have the power to change and influence behavior and make an impact.

©2014 Andrea Coville (P)2014 Gildan Media LLC
Marketing e Vendas Sucesso na Carreira

Resumo da Crítica

“Any serious business person needs to understand this book's message." – (Jeffrey F. Rayport, bestselling author and Harvard Business School professor)

O que os ouvintes dizem sobre Relevance

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.