Amostra
  • Sales Strategies That Actually Work

  • How to Sell Anything, Anywhere, Anytime
  • De: Dr. Yaniv Zaid
  • Narrado por: Jimmy Trisler
  • Duração: 10 horas

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Sales Strategies That Actually Work

De: Dr. Yaniv Zaid
Narrado por: Jimmy Trisler
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 64,99

Compre agora por R$ 64,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

In Sales Strategies That Actually Work, Dr. Yaniv Zaidaka Doctor Persuasion gives clear, unequivocal, and universally applicable guidance on how to sell anything, anywhere, anytime.

Whether you are selling your product, your company, your service, or yourself, these 10 fool-proof strategies will help you grow your confidence, maximize your income, reinforce your professional authority, and develop your business to success.

You will learn how to:

  • Inspire confidence and trust
  • Stand out in a sea of competition
  • Motivate others to act
  • Ask the price you are worth
  • Create a loyal, growing community
  • Spread the word
  • And much, much more

Economist and attorney Dr. Yaniv Zaid acts as a business consultant to private firms and public organizations. He is recognized worldwide as an expert in the fields of public speaking, marketing, sales, negotiation, and persuasion.

©2022 Armin Lear Press (P)2024 Yaniv Zaid

O que os ouvintes dizem sobre Sales Strategies That Actually Work

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.