Service That Rocks Audiolivro Por Jim Knight capa

Service That Rocks

Create Unforgettable Experiences and Turn Customers into Fans

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Service That Rocks

De: Jim Knight
Narrado por: Jim Knight
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Rock Star Culture Starts with Mind-Searing Customer Experiences.

How do you turn customers into raving fans? You start by giving them experiences they will never forget.

Whether you sell products or services, the only way to stand out is by treating your customers like rock’n’roll royalty—every single time they interact with your company. In Service That Rocks, author, speaker and service expert Jim Knight shows you how to begin by hiring people especially suited to your business, then giving them the training and permission they need to make your brand iconic.

Part of Knight’s Culture That Rocks series, Service That Rocks draws on examples from some of the world’s most recognizable big businesses, along with lesser-known but equally potent single-location entities, to reveal how, when exemplary service permeates your organization’s culture, it will transcend simply being transactional.

With edu-training practical advice and actionable tips, Service That Rocks gives you the ultimate set list to avoid mediocrity and create service so memorable that it will transform your customers into devoted fans of the brand.

©2023 Jim Knight (P)2023 Jim Knight
Comportamento Organizacional e no Local de Trabalho Marketing e Vendas Sucesso na Carreira

O que os ouvintes dizem sobre Service That Rocks

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.