Shift Audiolivro Por Mark Holden capa

Shift

A Marketing Rethink

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Shift

De: Mark Holden
Narrado por: Clare Wille, Damien Goodwin
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Advancements in data, technology, and AI, combined with the disruption of a global pandemic, have radically reorganized the world of marketing communications. From how people are consuming media and the techniques used to engage with them, to how we in marketing actually work together.

As an industry, it is important that we try to get ahead of the change and stop just responding to it. To think longer term. To start building the future, today.

This is the ambition of Shift.

Shift takes a look at where we have just been and where we are heading.

Bringing together the opinions of many of the leaders across the world of marketing communications with exclusive research, Shift offers an informed view of what lies ahead to help us prepare.

Now available as an audiobook, which has been updated with some exciting new research conducted in partnership with WARC, Shift sets out to genuinely help marketers, and their agencies, rethink marketing for tomorrow, today.

©2021 PHD (P)2023 PHD
Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Shift

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.