Amostra
  • Social Media Explained

  • Untangling the World's Most Misunderstood Business Trend
  • De: Mark W. Schaefer
  • Narrado por: Mark W. Schaefer
  • Duração: 4 horas e 49 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Social Media Explained

De: Mark W. Schaefer
Narrado por: Mark W. Schaefer
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

The best-selling social media book of the year! Too busy to spend hours trying to learn the fundamentals of social-media marketing? This is the book for you!

Mark Schaefer, author of the best-selling books The Content Code, Return on Influence, and The Tao of Twitter, unravels the most misunderstood and confusing business trend in this fun and jam-packed book. Narrated by the author, Social Media Explained explores the fundamental strategies and answers the biggest questions every business professional needs to answer before diving into a social-media initiative! This is the must-have guide for understanding the sociological and psychological drivers that make social-media marketing work.

You will learn:

The five fundamental social-media strategies

  • The six questions that lead you to a social-media strategy
  • Key ideas on resources, measurement, and deployment
  • Answers to the toughest questions about social-media marketing
  • Highlights of the major social-media platforms
  • ©2014 Mark W. Schaefer (P)2015 Mark W. Schaefer

    O que os ouvintes dizem sobre Social Media Explained

    Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

    Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.