Strategy Maps Audiolivro Por Robert S. Kaplan, David P. Norton capa

Strategy Maps

Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Strategy Maps

De: Robert S. Kaplan, David P. Norton
Narrado por: Walter Dixon
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 53,99

Compre agora por R$ 53,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

More than 20 years ago, Robert S. Kaplan and David P. Norton introduced the balanced scorecard, a revolutionary performance measurement system that allowed organizations to quantify intangible assets such as people, information, and customer relationships. Then, in The Strategy-Focused Organization, Kaplan and Norton showed how organizations achieved breakthrough performance with a management system that put the balanced scorecard into action.

Now, using their ongoing research with hundreds of balanced scorecard adopters across the globe, the authors have created a powerful new tool - the "strategy map" - that enables companies to describe the links between intangible assets and value creation with a clarity and precision never before possible. Kaplan and Norton argue that the most critical aspect of strategy - implementing it in a way that ensures sustained value creation-depends on managing four key internal processes: operations, customer relationships, innovation, and regulatory and social processes.

The authors show how companies can use strategy maps to link those processes to desired outcomes; evaluate, measure, and improve the processes most critical to success; and target investments in human, informational, and organizational capital.

©2004 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media
Dinheiro e Finanças Gestão e Liderança

O que os ouvintes dizem sobre Strategy Maps

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.