The Business of Belief Audiolivro Por Tom Asacker capa

The Business of Belief

How the World's Best Marketers, Designers, Salespeople, Coaches, Fundraisers, Educators, Entrepreneurs and Other Leaders Get Us to Believe

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

The Business of Belief

De: Tom Asacker
Narrado por: Tom Asacker
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 32,99

Compre agora por R$ 32,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

In this thought-provoking and entertaining book, Tom Asacker, author of Sandbox Wisdom and A Clear Eye for Branding, pulls back the curtain on the workings of the mind and reveals the hidden logic to motivating behavior, both in ourselves and in others.

Whether you are launching a new brand or marketing campaign, selling products and services, coaching individuals or leading a team, this audiobook will shatter your assumptions about leadership and the art of influence, and give you the invaluable insights required to understand and move others.

The Business of Belief is Tom Asacker’s most compelling - and important - book yet. It will fundamentally change the way you think about your work and your life. Use it as your companion and as a guide in this fast-paced world overwhelmed by complexity and choice.The next big idea in business is belief.

©2013 Tom Asacker (P)2014 Gildan Media LLC
Gestão e Liderança Marketing e Vendas

Resumo da Crítica

"This instant classic provides the key to motivating yourself, your friends, your family, your coworkers and your customers. A must read." —Inc. MagazineIs this about marketing, life, spirituality, history, change or sales? Yes. A little book with a big idea." —Seth Godin, author of The Icarus Deception

O que os ouvintes dizem sobre The Business of Belief

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.