The Compass and the Nail Audiolivro Por Craig Wilson capa

The Compass and the Nail

How the Patagonia Model of Loyalty Can Save Your Business, and Might Just Save the Planet

Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

Assine - Grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

The Compass and the Nail

De: Craig Wilson
Narrado por: Kyle Tait
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 44,99

Compre agora por R$ 44,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Why do some companies create such strong affection for their brands that their customers are compelled to become active brand champions? Is there a secret?

The Compass and the Nail presents an unconventional perspective of how particular organizations create rabid fan bases, in turn making them more successful and more profitable. Written by Patagonia's former lead strategist for consumer marketing, and advisor to such iconic brands as Seventh Generation and Burton Snowboards, Craig Wilson outlines game-changing insights for providers of any product or service who desire fiercely loyal behavior.

Wilson's narrative is one of cultural empathy and thought disruption critical to the new global economy. It is a practical model that defines how companies, governments, and institutions relate to their end users. By illuminating the phenomenon of "following," and how it can be methodically applied to a larger context, this book demonstrates how those relationships can be refashioned to optimize human interactive experience. It challenges us to use our economic powers for good to design the new Responsible Economy in an effort to save the planet. If companies realize consumers "don't buy what you do, they buy why you do it", Wilson shows us how.

©2019 Craig Wilson (P)2019 Gildan Media, LLC
Comportamento Organizacional e no Local de Trabalho Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Gestão e Liderança Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre The Compass and the Nail

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.