Amostra
  • The Economics of Emotion

  • How to Build a Business Everyone Will Love
  • De: Kyle M.K.
  • Narrado por: Cynthia Ray
  • Duração: 4 horas e 37 minutos

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

The Economics of Emotion

De: Kyle M.K.
Narrado por: Cynthia Ray
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 38,99

Compre agora por R$ 38,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

In a world dominated by bottom lines and balance sheets, “The Economics of Emotion” by Kyle M.K. offers a refreshing perspective: true success comes from recognizing emotion as the most valuable asset. This insightful guide goes beyond traditional business metrics to reveal how emotions shape every aspect of our lives and, consequently, our businesses.

Drawing from his extensive time with renowned brands like Apple, Disney, and The Ritz-Carlton, Kyle M.K. provides a compelling roadmap for creating emotionally rich customer and employee experiences. By utilizing emotional intelligence and fostering community, you can transform your company culture, improve employee retention, and increase customer loyalty. These changes not only build a brand that resonates deeply with people but also drive sustained business success. Embrace the new era of business where emotions lead to extraordinary outcomes.

©2018 Kyle M.K. (P)2024 Kyle M.K.
activate_samplebutton_t1

O que os ouvintes dizem sobre The Economics of Emotion

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.