The New Rules of Business Audiolivro Por Rajesh Srivastava capa

The New Rules of Business

Get Ahead or Get Left Behind

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

The New Rules of Business

De: Rajesh Srivastava
Narrado por: Rajesh Srivastava, Errol Rodrigues
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 125,99

Compre agora por R$ 125,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Treating your customers well is no longer enough. The new rule is: employees, too, have to be treated as well, if not better, than the customers. Happy employees make happy customers, and happy customers tend to be loyal.

Do you spend money in advertising to create awareness about your product? You don't need to do that any longer. The new rule is: invest in making your product so good that it does its own marketing.

New Age companies, Amazon and Flipkart, Uber and Ola, and Netflix, among others, are dismantling the old rules of business and installing new rules in their place.

This book unfolds the mysteries of these new ways of doing business which most companies try to keep under wraps. Compellingly written with several anecdotes, this is a gripping book full of incredible insights.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 Rajesh Srivastava (P)2022 Random House Audio
Comportamento Organizacional e no Local de Trabalho Gestão e Liderança

O que os ouvintes dizem sobre The New Rules of Business

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.