The Next Evolution of Marketing Audiolivro Por Bob Gilbreath capa

The Next Evolution of Marketing

Connect with Your Customers by Marketing with Meaning

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

The Next Evolution of Marketing

De: Bob Gilbreath
Narrado por: Bruce Reizen
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 77,99

Compre agora por R$ 77,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

This groundbreaking audiobook takes you beyond relationship marketing and permission marketing and into the realm of the next big thing - meaningful marketing. This new concept addresses the modern consumer's desire for (1) fewer intrusive, hard-sell marketing messages, and (2) more value-focused messages, independent of calls for purchase.

Marketing guru Bob Gilbreath explains how to use his technique to inspire customers to truly engage with the marketing message, uncover a spectrum of unmet customer desires, and build a campaign designed to fulfill customers' needs and move more product than ever.©2009 Bob Gilbreath (P)2009 Brilliance Audio, Inc.
Marketing e Vendas

Resumo da Crítica

"Ten years after Permission Marketing, The Next Evolution of Marketing takes the idea to a new level. Must reading for anyone who buys a lot of advertising." (Seth Godin, author, Tribes)
"Tell and sell was never authentic. Smart companies have watched their products soar by adopting a more meaningful approach, but no one has named the new model, codified it, or provided any guidelines for implementing it. Until now, right here in this book, where Bob Gilbreath does all three." (Pete Blackshaw, EVP, Digital Strategic Services, Nielson Online)

O que os ouvintes dizem sobre The Next Evolution of Marketing

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.