The Productive Researcher Audiolivro Por Mark S. Reed capa

The Productive Researcher

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

The Productive Researcher

De: Mark S. Reed
Narrado por: Mark S. Reed
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

In The Productive Researcher, Mark Reed shows researchers how they can become more productive in a fraction of their current working day. He draws on interviews with some of the world's highest performing researchers, the literature, and his own experience to identify a small number of important insights that can transform how researchers work. The audiobook is based on an unparalleled breadth of interdisciplinary evidence that speaks directly to researchers of all disciplines and career stages. The lessons in this audiobook will make you more productive, more satisfied with what you produce, and enable you to be happy working less, and being more.

Mark Reed is Professor of Socio-Technical Innovation at Newcastle University and Visiting Professor at Birmingham City University and the University of Leeds. He has over 140 publications that have been cited more than 10,000 times. He is author of The Research Impact Handbook, which he has used to train over 4,000 researchers from more than 200 institutions in 55 countries.

©2017 Fast Track Impact (P)2018 Fast Track Impact
Desenvolvimento Pessoal

O que os ouvintes dizem sobre The Productive Researcher

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.