The Service Desk Handbook
A Guide to Service Desk Implementation, Management, and Support
Falha ao colocar no Carrinho.
Falha ao adicionar à Lista de Desejos.
Falha ao remover da Lista de Desejos
Falha ao adicionar à Biblioteca
Falha ao seguir podcast
Falha ao parar de seguir podcast
Assine e ganhe 30% de desconto neste título
R$ 19,90 /mês
Compre agora por R$ 17,99
Nenhum método de pagamento padrão foi selecionado.
Pedimos desculpas. Não podemos vender este produto com o método de pagamento selecionado
-
Narrado por:
-
Stephen Perring
-
De:
-
Sanjay Nair
Sobre este áudio
The Service Desk Handbook: A Guide to Service Desk Implementation, Management, and Support provides operational guidance for implementing, managing, and supporting service desks in the enterprise. It will help service desk teams in adopting ITIL® to accomplish their tasks while making the necessary adaptations as per their organization’s needs.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2020 IT Governance Publishing Ltd (P)2023 IT Governance Publishing Ltd