The Starbucks Experience
5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary
Falha ao colocar no Carrinho.
Falha ao adicionar à Lista de Desejos.
Falha ao remover da Lista de Desejos
Falha ao adicionar à Biblioteca
Falha ao seguir podcast
Falha ao parar de seguir podcast
Experimente por R$ 0,00
R$ 19,90 /mês
Compre agora por R$ 35,99
Nenhum método de pagamento padrão foi selecionado.
Pedimos desculpas. Não podemos vender este produto com o método de pagamento selecionado
-
Narrado por:
-
Dick Hill
Sobre este áudio
Wake up and smell the success!
You already know the Starbucks story. Since 1992, its stock has risen a staggering 5,000 percent! The genius of Starbucks success lies in its ability to create personalized customer experiences, stimulate business growth, generate profits, energize employees, and secure customer loyalty - all at the same time.
The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the world's "most admired" companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there - the "partners" - and the special experience they create for each customer. Michelli reveals how you can follow the Starbucks way to:
- Reach out to entire communities
- Listen to individual workers and consumers
- Seize growth opportunities in every market
- Custom-design a truly satisfying experience that benefits everyone involved
Filled with real-life insider stories, eye-opening anecdotes, and solid step-by-step strategies, this fascinating book takes you deep inside one of the most talked-about companies in the world today.
For anyone who wants to learn from the best - and be the best - The Starbucks Experience is a rich, heady brew of unforgettable user-friendly ideas.
Please note: This is an historical recording. The audio quality represents the technology of the time when it was produced.
©2006 Joseph A. Michelli (P)2006 McGraw Hill-Ascent AudioO que os ouvintes dizem sobre The Starbucks Experience
Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.
-
Geral
-
Execução
-
História
- Maribel
- 15/12/2023
Otimo livro para reflexao mas nao esta completo.
A história é cativante e reflexiva com certeza, como uma das maiores marcas do mundo e ser um exemplo de atendimento ao público, o livro expressa bem a importância da marca e sua história PORÉM parece que audiable cortou um o final, já que o narrador parece não completar a frase final.
Ocorreu um erro. Tente novamente em alguns minutos.
Obrigado. Seu voto nesta revisão foi computado.
Você denunciou esta avaliação