Under the Influence (Second Edition) Audiolivro Por Paul Fahey capa

Under the Influence (Second Edition)

The Anthology of Healthcare Marketing Best Practices

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Under the Influence (Second Edition)

De: Paul Fahey
Narrado por: Paul Fahey
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Even before COVID hit, hospitals and healthcare systems in America were facing increased competition, new healthcare models, and changing consumers habits. After COVID, these issues are exacerbated. It is essential for organizations to identify their point of difference to create a compelling reason for consumers to choose them over the competition.

Updated for the post-COVID economy, we've taken our ideas, experiences, and hospital marketing expertise and packaged it into this collection of educational essays. These topics can help hospitals and health systems create stronger brands, smarter strategies, engaging content, and uncommon results. Topics in this audiobook include:

  • How to Treat Healthcare Consumers: A generation-by-generation look at healthcare consumers
  • The Power of Branding: The how-to guide for brand building
  • Setting the Game Plan: Budget planning for hospital marketing
  • When Things Don't Go According to Plan: Crisis planning
  • Building a Brand Culture: Finding your organization's purpose
  • Storytelling for the World We Live In: How to engage audiences with stories
  • A Reliable Source - Marketing Analytics: How to build campaigns around analytics
©2021 Smith and Jones (P)2022 Smith and Jones
Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre Under the Influence (Second Edition)

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.