Resultado para "Brian Solis foreword" em Todas as categorias
-
-
Engage
- The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web
- De: Brian Solis, Ashton Kutcher - foreword
- Narrado por: Tom Zingarelli
- Duração: 12 horas e 50 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Social media has democratized influence, forever changing the way businesses communicate with customers and the way customers affect the decisions of their peers. With platforms like Twitter, YouTube, and Facebook, anyone can now find and connect with others who share similar interests, challenges, and beliefs - creating communities that shape and steer the perception of brands. Without engagement in these communities, we miss major opportunities to shape our marketing messages.
-
Engage
- The Complete Guide for Brands and Businesses to Build, Cultivate, and Measure Success in the New Web
- Narrado por: Tom Zingarelli
- Duração: 12 horas e 50 minutos
- Data de lançamento: 09/07/2020
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 64,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 64,99 -1 ou crédito
Incluído na assinatura Audible -
-
-
Unfiltered Marketing
- 5 Rules to Win Back Trust, Credibility, and Customers in a Digitally Distracted World
- De: Stephen Denny, Paul Leinberger, Brian Solis - foreword
- Narrado por: Walter Dixon
- Duração: 7 horas e 10 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
As we are constantly on our electronic devices, we have come to distrust curated media and traditional PR. Stephen Denny and Paul Leinberger have found that people now want to make their own decisions based on raw footage, real-time updates, and unfiltered livestreams. How, then, do marketing executives and others gain consumer trust? These Fortune 500 consultants present the answer in Unfiltered Marketing.
-
Unfiltered Marketing
- 5 Rules to Win Back Trust, Credibility, and Customers in a Digitally Distracted World
- Narrado por: Walter Dixon
- Duração: 7 horas e 10 minutos
- Data de lançamento: 01/11/2020
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 35,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 35,99 -1 ou crédito
Incluído na assinatura Audible -