Amostra

Experimente por R$ 0,00

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele a qualquer momento.

Influence and Persuasion

De: Harvard Business Review
Narrado por: Tim Lounibos, Rebecca Lam
Assine - Grátis por 30 dias

Depois de 30 dias, R$ 19,90/mês. Cancele quando quiser.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

Changing hearts is an important part of changing minds.

Research shows that appealing to human emotion can help you make your case and build your authority as a leader.

This book highlights that research and shows you how to act on it, presenting both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics you can use to convince others every day.

This volume includes the work of: Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill, and Nancy Duarte.

This collection of articles includes "Understand the Four Components of Influence," by Nick Morgan; "Harnessing the Science of Persuasion," by Robert Cialdini; "Three Things Managers Should Be Doing Every Day," by Linda A. Hill and Kent Lineback; "Learning Charisma," by John Antonakis, Marika Fenley, and Sue Liechti; "To Win People Over, Speak to Their Wants and Needs," by Nancy Duarte; "Storytelling That Moves People," an interview with Robert McKee by Bronwyn Fryer; "The Surprising Persuasiveness of a Sticky Note," by Kevin Hogan; and "When to Sell with Facts and Figures, and When to Appeal to Emotions," by Michael D. Harris.

©2018 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2023 Ascent Audio

O que os ouvintes dizem sobre Influence and Persuasion

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.