Amostra
  • Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success

  • De: Joshua Seiden
  • Narrado por: Chris Abell
  • Duração: 1 hora e 21 minutos
  • 5,0 out of 5 stars (1 avaliação)

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success

De: Joshua Seiden
Narrado por: Chris Abell
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 17,99

Compre agora por R$ 17,99

Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO

Sinopse

In the old days, when we made physical products, setting project goals wasn’t that hard. But in today’s service - and software-driven world, “done” is less obvious. When is Amazon done? When is Google done? Or Facebook? In reality, services powered by digital systems are never done. So then how do we give teams a goal that they can work on? Mostly, we simply ask teams to build features - but features are the wrong way to go. We often build features that create no value. Instead, we need to give teams an outcome to achieve.

Using outcomes creates focus and alignment. It eliminates needless work. And it puts the customer at the center of everything you do. Setting goals as outcomes sounds simple, but it can be hard to do in practice. This book is a practical guide to using outcomes to guide the work of your team.

©2019 Joshua Seiden (P)2019 Joshua Seiden

Resumo da Crítica

"Josh’s crisp volume brims with insight about how to fly at just the right level - the level of outcomes. If you’ve ever wondered how M your MVP should be, or how to get more R in your OKRs, this book will help." (Nick Rockwell, CTO, NY Times)

O que os ouvintes dizem sobre Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.
Geral
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    1
  • 4 estrelas
    0
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
Execução
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    1
  • 4 estrelas
    0
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0
História
  • 5 out of 5 stars
  • 5 estrelas
    1
  • 4 estrelas
    0
  • 3 estrelas
    0
  • 2 estrelas
    0
  • 1 estrelas
    0

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.