Resultado de "Joshua Seiden" em Todas as categorias
-
-
Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success
- De: Joshua Seiden
- Narrado por: Chris Abell
- Duração: 1 hora e 21 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
In the old days, when we made physical products, setting project goals wasn’t that hard. But in today’s service - and software-driven world, “done” is less obvious. When is Amazon done? When is Google done? Or Facebook? In reality, services powered by digital systems are never done. So then how do we give teams a goal that they can work on? Mostly, we simply ask teams to build features - but features are the wrong way to go. We often build features that create no value. Instead, we need to give teams an outcome to achieve.
-
Outcomes over Output: Why Customer Behavior Is the Key Metric for Business Success
- Narrado por: Chris Abell
- Duração: 1 hora e 21 minutos
- Data de lançamento: 23/05/2019
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 17,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 17,99 -1 ou crédito
-