Real Time Audiolivro Por Regis McKenna capa

Real Time

Preparing for the Age of the Never Satisfied Customer

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

Real Time

De: Regis McKenna
Narrado por: uncredited
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 39,99

Compre agora por R$ 39,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

Intuit does it with your personal finances. FedEx does it with your parcels. McKesson does it with your drugs. Just what are they doing? These companies are all offering what you need, whether it be stock quotes, an anniversary present, or a prescription filled, and they're offering it to you quickly. In his provocative book, Regis McKenna, the pioneer of modern marketing, explains how these companies are among those best equipped for the 21st century because they are seizing the opportunity of the real-time world - one in which time and distance collapse, action and response are simultaneous, and customers demand instant gratification...or else they go elsewhere. McKenna explains how to compete and how to manage companies in this world, drawing upon his experience as an entrepreneur and his work with over 300 start-ups, including Silicon Graphics, Apple, Microsoft, and Intel. This exclusive recording marks the first time Real Time is available on audio.©1997 by Regis McKenna (P)1997 Audible Inc. Gestão e Liderança Marketing e Vendas

Resumo da Crítica

"...The notion of eliminating hierarchy and long-term planning, and creating real time management that focuses on delivery, results, and customer needs is a key revelation for companies large and small." (Jerry Yang, Cofounder, Yahoo!)

O que os ouvintes dizem sobre Real Time

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.