The Transformational Consumer Audiolivro Por Tara-Nicholle Nelson capa

The Transformational Consumer

Fuel a Lifelong Love Affair with Your Customers by Helping Them Get Healthier, Wealthier, and Wiser

Amostra

Assine e ganhe 30% de desconto neste título

R$ 19,90 /mês

Teste grátis por 30 dias
R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.
Curta mais de 100.000 títulos de forma ilimitada.
Ouça quando e onde quiser, mesmo sem conexão
Sem compromisso. Cancele grátis a qualquer momento.

The Transformational Consumer

De: Tara-Nicholle Nelson
Narrado por: Tara-Nicholle Nelson
Teste grátis por 30 dias

R$ 19,90/mês após o teste gratuito de 30 dias. Cancele a qualquer momento.

Compre agora por R$ 51,99

Compre agora por R$ 51,99

Confirmar a compra
Pagar usando o cartão terminado em
Ao confirmar sua compra, você concorda com as Condições de Uso da Audible e a Política de Privacidade da Amazon. Impostos, quando aplicável. PRECISA SER AJUSTADO
Cancelar

Sobre este áudio

The members of a massive and growing customer group are highly engaged with one subject: changing their own behavior to be healthier, wealthier, and wiser. Unlike the average consumer, these people are eager and excited to connect with businesses - if they'll help them make these very difficult changes. Nelson calls these people "transformational consumers".

This book helps leaders understand these consumers, learn the business of behavior change, and rethink their products, services, marketing, and companies to meet the demands of this hypergrowth, trillion-dollar-plus transformational consumer market. Through revealing examples and case studies, Nelson details seven shifts that businesses must make to engage transformational consumers: change what you sell, change your business model, change how you define "your customer", change your marketing, change your metrics, change how you define "the competition", and change your culture. The companies that successfully reorient to reach and engage transformational consumers will escape the problem of disengagement and will continue to thrive, no matter how many new social media channels, distracting apps, or competitors they face.

©2017 Tara-Nicholle Nelson (P)2017 Tara-Nicholle Nelson
Desenvolvimento de Negócios e Empreendedorismo Marketing e Vendas

O que os ouvintes dizem sobre The Transformational Consumer

Nota média dos ouvintes. Apenas ouvintes que tiverem escutado o título podem escrever avaliações.

Avaliações - Selecione as abas abaixo para mudar a fonte das avaliações.