Resultado de "Barbara Khozam" em Todas as categorias
-
-
How Organizations Deliver Bad Customer Service
- And Strategies That Turn It Around!
- De: Barbara Khozam
- Narrado por: Catherine O'Connor
- Duração: 1 hora e 51 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Today’s consumer views loyalty to a business as a fad, and they also expect everything and then some. The companies that are thriving (and will continue to thrive) deliver amazing customer experiences. Customer service isn’t just about being a department or a policy; it is about creating a culture where customers can’t wait to do business with you, and are excited to refer their friends to you as well. This book’s characters, Negative Ned and Positive Paul, illustrate the ABSURDITY of terrible customer service and the simple steps necessary to improve nearly every customer experience.
-
How Organizations Deliver Bad Customer Service
- And Strategies That Turn It Around!
- Narrado por: Catherine O'Connor
- Duração: 1 hora e 51 minutos
- Data de lançamento: 08/02/2024
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 17,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 17,99 -1 ou crédito
-