Resultado de "David Aaker" em Todas as categorias
-
-
The Future of Purpose-Driven Branding
- Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
- De: David Aaker
- Narrado por: Stephen P. Reiter
- Duração: 8 horas e 13 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Today's firms need a social effort that is serous and impactful to be relevant. It's not enough to make a commitment to reduce energy or have an ad hoc unbranded budget for grants and volunteering the world needs their resources and agility to address existential threats in society, and their customers (and employees) demand it.
-
The Future of Purpose-Driven Branding
- Signature Programs that Impact & Inspire Both Business and Society
- Narrado por: Stephen P. Reiter
- Duração: 8 horas e 13 minutos
- Data de lançamento: 22/04/2024
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 51,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 51,99 -1 ou crédito
-
-
-
Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age
- De: David Aaker
- Narrado por: Ward Paxton
- Duração: 8 horas e 27 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Owning Game-Changing Subcategories outlines the path to finding, managing, and leveraging new subcategories. In the digital age, the path has been made wider, shorter, and more frequently traveled. Throughout, David Aaker discusses certain aspects of the digital age that alter this path, such as E-commerce providing fast, inexpensive market access bypassing the cost of gaining distribution into storefront retailers or creating personal sales teams and social media and websites enabling communication on steroids in comparison with traditional use of advertising or events.
-
Owning Game-Changing Subcategories: Uncommon Growth in the Digital Age
- Narrado por: Ward Paxton
- Duração: 8 horas e 27 minutos
- Data de lançamento: 15/06/2020
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 51,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 51,99 -1 ou crédito
-
-
-
Spanning Silos
- The New CMO Imperative
- De: David Aaker
- Narrado por: Phil Gigante
- Duração: 6 horas e 55 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies' marketing efforts. Because of silos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes - all of which can threaten a company''s survival.
-
Spanning Silos
- The New CMO Imperative
- Narrado por: Phil Gigante
- Duração: 6 horas e 55 minutos
- Data de lançamento: 25/11/2008
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 53,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 53,99 -1 ou crédito
-
-
-
Brand Relevance
- Making Competitors Irrelevant
- De: David A. Aaker
- Narrado por: Mark Ashby
- Duração: 11 horas e 50 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Branding guru David Aaker explains how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This ground-breaking book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad, and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition. Aaker reveals how these companies have made other brands in their categories irrelevant.
-
Brand Relevance
- Making Competitors Irrelevant
- Narrado por: Mark Ashby
- Duração: 11 horas e 50 minutos
- Data de lançamento: 09/07/2020
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 62,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 62,99 -1 ou crédito
Incluído na assinatura Audible -