Resultado de "Jacquelyn Ottman" em Todas as categorias
-
-
The New Rules of Green Marketing
- Stragegies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding
- De: Jacquelyn Ottman
- Narrado por: Caroline Miller
- Duração: 7 horas e 25 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Green products have been around since the 1970s, but it's only in recent years that they've become ubiquitous. It's not because consumers suddenly prize sustainability above all. It's because savvy green marketers are no longer trying to "sell the earth" -instead they're promoting the value their products provide: better health, superior performance, good taste, cost-effectiveness, or simply convenience. This central emphasis on primary benefits - the new rules - is critical to winning over the mainstream consumer.
-
The New Rules of Green Marketing
- Stragegies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding
- Narrado por: Caroline Miller
- Duração: 7 horas e 25 minutos
- Data de lançamento: 14/03/2012
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 51,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 51,99 -1 ou crédito
-