Resultado de "Michele Owens" em Todas as categorias
-
-
Silent Agreements
- How to Free Your Relationships of Unspoken Expectations
- De: Linda D. Anderson PhD, Sonia R. Banks PhD, Michele L. Owens PhD
- Narrado por: Bahni Turpin
- Duração: 6 horas e 41 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
If you have relationships, you've likely been part of silent agreements. Silent agreements are the implicit "rules" of your relationships that arise from unspoken beliefs and expectations that both parties hold, stemming from your earliest experiences and reinforced as you mature. They can sound something like "the person who makes more money should pay for the dates," or "my boss doesn't offer me a raise, and he knows I won't ask for one". These agreements can hinder your relationships, remaining undiscussed due to fear, aversion to conflict, feelings of obligation, or guilt.
-
Silent Agreements
- How to Free Your Relationships of Unspoken Expectations
- Narrado por: Bahni Turpin
- Duração: 6 horas e 41 minutos
- Data de lançamento: 07/05/2019
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 125,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 125,99 -1 ou crédito
-
-
-
Brand Warfare
- 10 Rules for Building the Killer Brand
- De: David D'Alessandro, Michele Owens
- Narrado por: Grover Gardner
- Duração: 4 horas e 14 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
Creating and sustaining a good brand is the most complex and perilous task any business will ever face, yet nothing is as misunderstood. Under the direction of marketing wizard David D’Alessandro, John Hancock transformed itself from a sleepy old life insurer into a leading financial services giant, with a sustained 20 percent annual rate of growth. In Brand Warfare, D'Alessandro draws on his personal experience as a brand-builder and examples from America's smartest and most foolish corporations, developing principles that you can use in any market.
-
Brand Warfare
- 10 Rules for Building the Killer Brand
- Narrado por: Grover Gardner
- Duração: 4 horas e 14 minutos
- Data de lançamento: 21/03/2022
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 35,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 35,99 -1 ou crédito
Incluído na assinatura Audible -