Resultado narrado por "Josh Ssetuba" em Todas as categorias
-
-
Black Is the New Green
- Marketing to Affluent African Americans
- De: Leonard E. Burnett, Andrea Hoffman
- Narrado por: Josh Ssetuba
- Duração: 6 horas e 10 minutos
- Íntegra
-
Geral
-
Desempenho
-
História
The general market for luxury goods has become stagnant. Given the new economic reality of the early 21st century—not to mention the all-important new demographics of the new century—it's bad business to continue to rely on luxury's traditional customer base to support sales or on tired marketing strategies and tactics. Burnett and Hoffman show listeners how to follow in the footsteps laid down by brands such as Gucci, HSBC, Sony Electronics, and Aston Martin, amongst others, to become successful in a segment corporations can't afford to overlook if growth is the objective.
-
Black Is the New Green
- Marketing to Affluent African Americans
- Narrado por: Josh Ssetuba
- Duração: 6 horas e 10 minutos
- Data de lançamento: 16/09/2022
- Idioma: Inglês
Falha ao colocar no Carrinho.
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Lista de Desejos.
Tente novamente mais tardeFalha ao remover da Lista de Desejos
Tente novamente mais tardeFalha ao adicionar à Biblioteca
Tente outra vezFalha ao seguir podcast
Tente outra vezFalha ao parar de seguir podcast
Tente outra vezPreço normal: R$ 51,99 -1 ou crédito
Preço com desconto: R$ 51,99 -1 ou crédito
-